Kontakt

Jag heter Marie Rolkert och har en liten uppfödning av Brittisk korthår.
Vi har haft britter sedan 2007 så vi firar med andra ord 15 år med denna gosiga, härliga och coola ras.

För närvarande har vi inga kattungar och planerar inga det närmaste året.

Om du söker kattunge av rasen brittisk korthår hänvisas till brittringen.se, brittsallskapet.se eller vi de grupper som finns på FB.

Rådmansö 2021-02-14

söndag 31 oktober 2010

Noah ska köpa kattleksaker!

Barnbarnet Noah 3 år har varit så spänd på att Frida ska få kattungar. Han vill köpa kattleksaker och så har det varit ett tag. Dottern berättade för honom att det hade kommit två ungar (efter min rapport till henne). När jag ringde på kvällen och berättade att vi var hemma igen så ropar han i bakgrunden: Mamma säg åt mormor att Frida har fått bebisar nu! ;)
Han leker med stor inlevelse. Dottern berättar att han leker hemma hos sin pappa och han undrar vad Noah leker. Riddare säger Noah och pappa undrar vem som är riddaren. Du pappa! Jaha, vem är du då? Jag är prinsessa svarar Noah. (:D) Och mamma då? Vad är hon? Hon kan vara draken! Schysst säger dottern ;(
Idag har vi lagat dotterns bil tillsammans hon och jag. Lite assistens av Marlon har vi fått. Sen gjorde vi en grind som ska upp i hennes lägenhet så att Noah inte snubblar ner för trappen. Ska ta en bild när det blir klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar